سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳ ۲۱:۱۹
دانلود پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری

-------
<p class=""><b><font color="#0000ff">پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری</font></b></p><p class=""><br></p><p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:right;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><b>دسته بندی : <font color="#ff0000">word<br></font></b></p> <p style="text-align: right; direction: rtl; unicode-bidi: embed;"><b>نوع فایل: <font color="#ff0000">doc </font>(<font color="#ff00ff"> آماده پرینت</font>)</b></p> <p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:right;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><b> تعدادصفحات: <font color="#0000ff">22 </font>صفحه</b></p><p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:right;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><b><br></b></p><p></p><p align="justify"><b><font color="#ff0000">توضیحات:</font></b><br>پروپوزال با موضوع بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری، در قالب فایل word <br><br><b>مقدمه</b>:<br>علم بازاریابی شاهد تلاشها و تحقیقات قابل توجهی در زمینه موضوع اخلاق بوده است. این مساله به این دلیل است که بازاریابی، به صورت عام و بویژه رابطه خریدار- فروشنده، حیطه ای است که مشکلات اخلاقی زیادی در آن به وقوع می پیوندد. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای با تمرکز بر اخلاق در حال انجام می باشد، اما غالب این تحقیقات از تعامل دو جانبه خریدار- فروشنده بر جنبه فروشنده تمرکز یافته است و مطالعات نسبتاً اندکی در خصوص اخلاق با توجه به جنبه مصرف کننده صورت پذیرفته است. غالب جنبه های رفتار مصرف کننده متاثر از اخلاق می باشد. لذا «اخلاق مصرف کننده» به عنوان قوانین اخلاقی، اصول و استانداردهایی که رفتار یک شخص (یا گروه) را در زمینه انتخاب، خرید، استفاده یا فروش یک کالا یا خدمت هدایت می نماید، تعریف می شود.<br><br>بازاریابی همواره در جامعه متهم به استفاده از دروغ، تقلب، تجاوز به حریم خصوصی افراد، آلودگی های زیست محیطی، ترویج مصرف گرایی و بی توجهی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده است، در حالیکه بازاریابی با هدف کمک به اقتصاد کشورها و تامین خواسته های مصرف کنندگان شکل گرفته است. علت اصلی این اتهامات، غفلت اکثر شرکتها از ابعاد اجتماعی بازاریابی بوده است که موجب انحراف از آرمانهای بازاریابی در راه افزایش سودآوری گردیده است. شرکتهای متخلف اینگونه اندیشیده اند که رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی از میزان دسترسی آنها به اهداف اقتصادی می کاهد، درحالیکه در عصر بازاریابی امروز، شرکتی که پایبند به اصول اخلاقی بازاریابی نباشد و یا حتی فروشندگان آن رفتار فروش اخلاقی را رعایت نکنند، می تواند موجب سلب اعتماد مشتری از فروشنده و سازمان متبوعش گردد و در پی آن وفاداری مشتریان را تحت تاثیر شدیدی قرار دهد.<br></p> <p><br></p><p></p>, برای مشاهده توضیحات فایل دانلود پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت دانلود پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید
- ۱۰ بازديد
- ۰ نظر