پنجشنبه ۲۸ فروردین ۰۴

پروپوزال بررسي عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رويكرد فازي

پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی

دانلود پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازیدانلود پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی پرو

-------

پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی
پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 80
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏مدیریت ‏ارتباط ‏با ‏مشتری، ‏به ‏عنوان ‏یک ‏ضرورت ‏راهبردی ‏در ‏تمامی ‏سازما ‏نها است ‏که ‏اجرای ‏مؤثرآن می‏‏‏تواند ‏افزایش ‏رضایت ‏مشتری، ‏وفاداری ‏و ‏جذب ‏آنها ‏و در ‏نتیجه ‏فروش ‏بیشتر ‏و ‏تکرار ‏خرید ‏را ‏به ‏دنبال ‏داشته ‏باشد. ‏اما ‏اجرای CRM‏ همیشه ‏با ‏نتایج ‏مورد ‏انتظار ‏همراه ‏نمی ‏باشد. ‏چرا ‏که ‏نگرش ‏بسیاری ‏از ‏سازمانها ‏به CRM‏ ‏از ‏دید ‏فناوری ‏است. ‏این ‏نگرشِ ‏غلط ‏نسبت ‏به ‏این ‏مهم ‏باعث ‏شده ‏که ‏اجرای ‏آن ‏در بسیاری ‏از ‏سازما ‏نها ‏با شکست ‏روبرو ‏شود. ‏بنابراین ‏مدیران ‏سازما ‏نها به ‏آگاهی ‏یافتن ‏از ‏عوامل ‏ایجاد ‏موفقیت ‏در CRM‏ ‏توجه ‏خاص ‏نموده اند ‏زیرا‏ ‏شناسایی ‏این ‏عناصر ‏کلیدی ‏می تواند ‏سازمانها ‏را ‏در ‏اجرای ‏هر ‏چه ‏موفق‏‏‏تر ‏آن ‏یاری‏ ‏رساند.‏ (موتمنی و جعفری، 1388، ص50)
‏فرآیند شناسایی عوامل اثرگذار بر اجرای موفق CRM‏ باید براساس معیارها و مولفه‏‏‏های متعددی صورت گیرد. بنابراین در این مطالعه ابتدا براساس ادبیات پژوهش موجود مجموعه‏ ‏ای از معیارها شناسائی ‏‌‏ ‏گردیده است، سپس با تکنیک دلفی به پالایش و غربال مجموعه معیارهای شناسائی شده پرداخته شده است. در ادامه معیارهای نهائی انتخاب با تکنیک ANP‏ فازی اولـویت‏ ‏بندی شده‏ ‏اند. درنهایت با استفاده از تکنیک TOPSIS‏ مهمترین عامل شناسائی شده است.
‏در این فصل کلیات مربوط به پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفته، به این ترتیب که در ابتدا به شرح و بیان مسأله پژوهشی پرداخته ‏ ‏‌‏شده تا مبانی لازم جهت توجیه چرایی انجام پژوهش حاضر فراهم آید، در ادامه اهداف پژوهش بیان ‏‌‏شده و به تبع این اهداف سوالات پژوهش ارائه شده‏ ‏اند. سپس قلمرو پژوهش به لحاظ زمانی و مکانی معین شده و روش مورد استفاده در پژوهش حاضر به اختصار توضیح داده شده است. در نهایت نیز به تعریف کاربردی واژه

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد فازی
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.