دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۴

پروپوزال بررسي نگرش مشتريان پست بانك به پذیرش خدمات الكترونيكي و آنلاين(برخط)

پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)

دانلود پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط) پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط) پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)دانلود پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط) پروپوز

-------

پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)
پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 58
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏با‏ ‏گسترش فناوری اطلاعات در جهان و ورود سریع آن به زندگی روزمره، مسائل و‏ ‏ضرورتهای تازه ای نیز به وجود آمده است. امروزه انسان مدرن کسی است که به‏ ‏اطلاعات دسترسی داشته باشد و دسترسی‏ به‏ اطلاعات نه یک ضرورت که یک قدرت‏ ‏محسوب می شود. در این میان شهرها بعنوان مراکز قدرت انسان و تمدن های بشری‏ ‏بیش از پیش اهمیت یافته اند‏.
‏شهر الکترونیک را سازمان های مجازی آن بوجود می آورند. در شرایطی می توان به یک شهر لقب مجازی را داد که ارتباط سازمانها با یکدیگر و شهروندان به صورت الکترونیکی برقرار شده باشد. امروزه دسترسی آسان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیکی بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای رسیدن به این هدف را فراهم کرده است.
‏در چند دهه اخیر با گسترش ابزارهای ارتباطی، حجم فعالیت های الکترونیکی در شهرها افزایش یافته و بدلیل افزایش در سرعت، دقت و امنیت در انجام فعالیت ها، کشورها هرچه بیشتر تمایل به استفاده از این تکنولوژی پیدا کرده اند که نتیجه این فعالیت ها شکل گیری شهرها و دولت الکترونیک شده است که بزرگترین هدف آن ارائه راحت تر خدمات شهری به شهروندان و کاستن از حجم تردد در سطح شهر و صرفه جویی در وقت و تحقق عدالت اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه است. این موضوع در شهرهای بزرگ به دلیل وجود ترافیک و آلودگی‏،‏ بسیار حائز اهمیت می باشد.‏ ‏از آنجا که در بیشتر خدمات شهری که ب‏ه ‏شهروندان ارائه می شود نیاز به تبادل‏ ‏پول‏ ‏می‏ ‏باشد‏،‏ حجم وسیعی از ترددهای شهری‏ مربوط به این موضوع می گردد و‏ برای هرچه کمتر کردن حضور فیزیکی افراد در سازمان ها و متمایل شدن به سمت تکنولوژی جدید در فعالیت های شهری، بانک های الکترونیک بوجود آمدند که انجام بخش عظیمی از فعالیت های شهر الکترونیک را برعهده گرفتند

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال بررسی نگرش مشتریان پست بانک به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین(برخط)
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.