دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۴

پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک

پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک

دانلود پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به  کشور محل ساخت در صنعت پوشاک پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاکدانلود پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک پروپوزالبررسینگرشمصرفکننده

-------

پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به  کشور محل ساخت در صنعت پوشاک
پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 63
حجم فایل: 85
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 63 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏امروزه با برداشته شدن موانع تجارت بین کشورها و رواج ساز و کارهای شبکه ای، شاهد ظهور پدیده ی جهانی شدن در سطح تجارت بین الملل، که به تعبیری به معنای ایجاد شرکتهای بزرگ چند ملیتی و رویارویی مصرف کنندگان با محصولات این شرکت هاست، می باشیم. در نتیجه مصرف کنندگان، با توجه به رویارویی با حجم وسیعی از محصولات ساخته شده در کشورهای مختلف دنیا، ناچارند تا با استفاده از برخی منابع و نشانه های اطلاعاتی مهم، به ساده سازی و اطمینان یافتن از تصمیم گیری خرید خود بپردازند. یکی از این نشانه های اطلاعاتی، نام کشور سازنده ی محصول می باشد که در ادبیات بازاریابی به اصطلاح ‏“Made in …‏”‏ شهرت یافته است. به عبارت دیگر تنها، نام کشور محل ساخت یک محصول، می تواند در مقبولیت یا عدم مقبولیت آن محصول تأثیر بسزایی داشته باشد. همچنین تولیدکنندگان عرصه ی بین المللی نیز خود، به خوبی به این امر واقفند که یکی از ویژگی های متمایز کننده ی محصولات در عرصه ی رقابت، کشور محل ساخت آن محصولات بوده و از این رو در انتخاب محل تولید و یا مونتاژ محصولات خود، دقت لازم را به عمل می آورند. امروزه این پدیده ی مهم را اثر ‏”‏کشور محل ساخت‏“ Country Of Origin (COO)
‏ یا به اختصار COO‏ می نامند. توجه به مبحث COO‏ در اکثر کتب رفتار مصرف کننده، گواه بر اقبال ویژه ی مؤلفان این حوزه، به این مبحث می باشد.
‏بنابراین با توجه به مطالب گفته شده ما نیز باید سعی کنیم تا استفاده های لازم را از این موضوع برده و نکات کاربردی آن را برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، استخراج کنیم. زیرا مصرف کنندگان و تولید کنندگان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید با ابعاد مختلف این موضوع آشنا شوند. بدین منظور در این مطالعه سعی شده است تا چشم به دریچه های جدیدی، از این منظر بگشاییم. جزئیات بیشتری از این تلاشها در ادامه آمده است.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.