پروپوزال دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا
-------

پروپوزال دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 37
قیمت: 70310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 23 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
پروپوزال مدیریت رسانه
دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا
بیان مسأله
دانشآفرینی یا مدیریت دانش مشتمل بر طیفی از استراتژیها و الگوهای اجرایی است که در یک سازمان بمنظور شناسایی، خلق، ارائه ، متمایز ساختن و قادر ساختن پذیرش بینشها و تجربیات مورد استفاده قرار میگیرد. چنین بینشها و تجربیاتی دانش را شکل میدهد که میتواند هم در اشخاص و یا در سازمانها به عنوان رویهها و یا الگوهای اجرایی قرار داشته باشد .
بیشتر تحلیلگران تجاری عقیده دارند که نوآوری کلید اصلی رشد و بقای سازمانهاست. علاقه سازمانها به ایجاد دانش درونسازمانی تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از دلایل این امر آن است که در بازار رقابتی امروز دانش سریعتر مستهلک میشود و زمان بهرهبرداری از دانش سازمانی به شدت کاهش مییابد. خلق دانش یکی از مراحل مهم مدیریت دانش است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با خلاقیت دارد. عمل خلق دانش تنها شامل پردازش اطلاعات و داده نیست، بلکه خلق دانش جدید و خلاقیت متضمن کاربرد هوش، دانش ضمنی و اطلاعات و در واقع تعامل بین رفتار و عمل میباشد. (سهرابی، 1389)
رفتار سازمانی سازمانها میتواند از طریق فرآیند ایجاد و بهبود و حفظ دانش به تصویر کشیده شود. لذا در میان طرق مختلف موجود، دانشآفرینی اغلب در فضای تکنولوژیک و یا خلق و ایجاد محصول به عنوان یک مساله کلیدی درنظر گرفته میشود. (Nonaka et al. برای مشاهده توضیحات فایل پروپوزال دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا
- ۲۰ بازديد
- ۱ نظر
پروتومدیا؛ رسانهای برای عصر جدید
رسانههای دیجیتال در عصر ارتباطات، تغییرات گستردهای را ایجاد کردهاند. این مقاله به بررسی نقش پروتومدیا در این تحولات میپردازد.
https://protomedia.novinblog.net/