جمعه ۲۹ فروردین ۰۴

پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین

پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین

دانلود پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلایندانلود پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین پروپوزالرفتارآنلاینمص

-------

پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین
پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 142
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 37 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏در دهه ‏1950هنگامی که مفهوم خرید آنی، تنها به عنوان یک مفهوم، پذیرفته شده بود، درکی بدین منوال گسترش یافته بود که خرید آنی یک مفهوم یک بعدی و ساده است. ‏ادبیات آن زمان، خرید آنی را مترادف و برابر با خرید بدون برنامه ریزی می ‏دانستند. این تعریف کم عرض و ساده، شاید نتیجه تحقیقات محدود در این حیطه، از جهت اینکه خرید آنی، مفهومی جدید در آن زمان بود. پیرون‏ Piron
‏ مطرح کرد که در طی آن زمان، خرید بیشتر از مصرف‏ ‏کننده، مورد توجه محققان بوده است. این دید به خرید آنی یک دهه بعد به درک کاملتری تکامل یافت (میرابی و تهرانی، 1392: 108).
‏با گذشت زمان، اهمیت تجارت الکترونیک به طور چشمگیری افزایش یافته است. با ‏توجه ‏به ‏افزایش ‏چشمگیر ‏استفاده ‏از ‏اینترنت ‏در ‏کشورمان، ‏برای ‏تولید‏ ‏کنندگان و فروشندگانی ‏که‏ ‏می خواهند ‏تجارت ‏الکترونیک ‏خودشان ‏را ‏بهبود ‏بخشند، ‏ضروریست ‏تا ‏رفتارهای ‏خرید ‏آنلاین‏ ‏مشتریان ‏هدف ‏خود ‏را ‏تعیین ‏کرده ‏و ‏با ‏توجه ‏به ‏آنها، ‏راهبردهای ‏مناسب ‏بازاریابی ‏و ‏فروش ‏را‏ ‏اتخاذ ‏کنن‏د. ‏با ‏وجود ‏اینکه ‏اطلاعات ‏دقیقی ‏از ‏حجم ‏مبادلات ‏آنلاینِ ‏کشورمان ‏در ‏دست ‏نیست، ‏اما ‏به ‏گزارش ‏روابط ‏عمومی ‏شرکت ‏پست ‏جمهوری ‏اسلامی ‏ایران ‏در ‏تاریخ 14/6/ ‏91 از ‏ابتدای ‏تلاش ‏این ‏شرکت ‏در ‏زمینه ‏تجارت ‏الکترونیکی ‏در‏ سال ‏(1386) تا ‏کنون، ‏بیش ‏از ‏هفت ‏میلیون‏ ‏سفارش ‏خرید ‏اینترنتی ‏با ‏ارزش ‏نزدیک ‏به ‏900 ‏میلیارد ریال ‏مبادله ‏شده ‏است. ‏همین ‏مورد ‏به ‏تنهایی‏ ‏می ‏تواند ‏نشان دهنده ‏گسترش ‏محبوبیت ‏این ‏گونه ‏مبادلات ‏در ‏میان ‏مردم ‏کشورمان ‏باشد. ‏مبحث‏ ‏خریدهای ‏آنی ‏آنلاین ‏نیز ‏از ‏این ‏رو ‏در ‏کشورمان ‏حائز ‏اهمیت ‏ویژه ‏ای ‏است.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال رفتار آنلاین مصرف¬کننده و شناخت و بررسی انگیزه های خرید آنلاین
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.