شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

دانلود پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرای و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرای و عملکرد تجاری در بانک‌ شهردانلود پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرای و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر پروپوزالموضوعبررسیرابطهبین

-------

پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر
پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 58
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پروپوزال ‏موضوع ‏بررسی رابطه بین بازار‏‌‏گرائی و عملکرد ‏تجاری در بانک‏‌‏ شهر
‏مقدمه
‏جهان در قرن بیست و یکم با تحولات شگرفی روبرو شده است. مفهوم این تحولات این است که روش‏‌‏های دیرین کسب و کار در دنیای امروز، کارائی گذشته را نخواهد داشت. امروزه موسسات تجاری می‏‌‏دانند که حیات آن‏‌‏ها بسته به وجود و رضایت مشتریان است و بدست آوردن و حفظ مشتری در دنیای امروز که با دگرگونی‏‌‏های بسیار زیاد همراه است، بسیار مشکل و از دست دادن مشتری بسیار آسان می‏‌‏باشد. بنابراین، یک شرکت باید سعی کند تا جهت بقا و کسب موفقیت، به یک مزیت رقابتی در بازار دست یابد.
‏کیفیت، که یک مفهوم و دغدغه دیرپای مدیریت است نیز امروز در رابطه با رضایت مشتری تعریف شده و گفته می‏‌‏شود: کیفیت یعنی جوابگویی به نیازهای مشتری؛ لذا سازمانی با کیفیت است که با نیازهای مشتریان خود منطبق‏‌‏تر باشد، بطوریکه کالا و خدمات را با کیفیت مطلوب مشتری، در زمان مورد نظر مشتری و با قیمت قابل قبول در اختیار او قرار دهد. (پیرز و راجرز، 1381).
‏بنابراین جهت گام برداشتن در راستای این هدف، نیاز به نگرش و فرهنگ جدیدی در کل سازمان داریم تا ضمن توجه به بازار و مشتریان، به تحرکات رقبا هم توجه داشته باشد، بطوریکه انجام فعالیت‏‌‏های بازاریابی فقط در حوزه وظایف بازاریابی نگریسته نشود، بلکه مسئولیت تمام واحدها و تک تک اعضای سازمان باشد و تمام واحدهای درون سازمان، با هماهنگی کامل در این راستا قدم بردارند.
‏یکی از روش‏‌‏هایی که می‏‌‏تواند ما را در دستیابی به اهداف فوق یاری نماید داشتن نگرش بازارگرائی در سرتاسر سازمان است که هدفش استقرار مفهوم بازاریابی است (بیگی، 1382).

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال موضوع بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.