شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مبانینظریوپیشینهتحقیقمفاهیموتعاریفتجاریساز

-------

مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)
مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 96
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 96 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1-‏ ‏مقدمه...............................................................................‏...‏.................................................................................‏....
‏2-‏2- ‏ ‏مفهوم و تعاریف تجاری‌سازی.....................................................................................................‏...........................
‏2-3- تاریخچه تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی..............................................................‏...‏..................................‏.........
‏2-4- اهمیت تجاری‌سازی نتایج تحقیق ......................................................................................................‏....‏............. .
‏2-5- روند تجاری‌سازی دانش .............................................................................................................‏......‏.................‏...‏
‏2-6- فرآیند تجاری‌سازی ....................................................................................................................................‏...........‏
‏2-7- انواع تجاری‌سازی .............................................................................................................................‏...‏....‏.............
‏2-8- روش‌های تجاری‌سازی ...................................................................................................................................‏......
‏2-9- مدل‌ها و الگوهای تجاری‌سازی .........................................................................................................‏...................
‏2-10- مراحل تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی ........................................................................................‏...‏........‏.........
‏2-11- موانع انتقال تجاری‌سازی‏....................................................................................................................................‏.
‏2-12- ساختار نوآوری.....................................................................................................................................‏..............
‏2-13- کارآفرینی ......................................................................................................................................‏......................
‏2-14- سابقه تحقیقات و مطالعات انجام ‏گرفته‏................................................................‏...........‏........................‏..............
‏2-15- بررسی روند تجاری‌سازی در بخش دانشگاهی کشور ایران .....................................................................
‏...........
‏2-1- مقدمه
‏ ‏ارتقای کیفیت زندگی بشر و توسعه سطح رفاه جامعه و تحولات اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی، مرهون تحقیقات علمی و سازمان یافته آن جامعه است. اما این یافته‌ها تا زمانی که جنبه کاربردی پیدا نکنند و به بازار عرضه نشوند یا در دسترس متقاضیان قرار نگیرند از اهمیت برخوردار نخواهند بود و هزینه‌های تحقیق را جبران نخواهند کرد. دانشگاه‏‌‏ها و‏ ‏سازمان‌های تحقیقاتی از طریق تجاری‌سازی فناوری‌ها، هزینه‌های توسعه فناوری‌های خود را جبران کرده و امکان سرمایه‌گذاری در فناوری‌های بهتر و پیشرفته‌تر را برای خود به وجود می‌آورند.
‏ ‏دنیا در حال تغییر است و سرعت این تغییر روز به روز بیشتر می‌شود. فناوری‌های جدیدی ظهور می‌کنند و معادلات بازرگانی را بر هم می‌زنند.‏ ‏سیستم‌های مدیریت نیز باید بتوانند با این تغییرات کنار بیایند. مهم‏‌‏ترین تفاوت دنیای امروز با دیروز، سرعت تحولات فناورانه عنوان شده است، این موضوع با تغییر در قلمرو و بکارگیری و تجاری‌سازی ایده‌ها در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و‏ ‏دانشگاه‏‌‏ها همراه است ‏(موسایی، صدرائی، بندریان، 8:1387).
‏ ‏در طی دو دهه اخیر نقش و مسئولیت بخش دانشگاهی (دانشگاه‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی) در نظام ملی نوآوری کشورها، خصوصاً در کشورهای توسعه یافته با تغییرات مهمی مواجه بوده است. در این کشورها بخش دانشگاهی به عنوان بخش تولید و عرضه دانش با چالش پاسخگویی بهتر به سایر م‏ؤ‏لفه‌های نظام ملی ‏نوآوری مواجه می‌باشد؛ و به طور روزافزونی در بهبود کارآیی Efficiency.
‏ آنها در تولید دانش و افزایش سطح کیفیت تحقیقات حاصل از این بخش تلاش می‌گردد.

 

فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.