پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
 پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) مبانینظریوپیشینهپ
 پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) مبانینظریوپیشینهپ
-------
 
پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 77 صفحه
 قسمتی از متن word (..docx) : 
 
12
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- مقدمه...................................................................................................................................... 13 
2-2- مدل اثربخشی......................................................................................................................... 14 
2-3- دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات........................................................................................ 15 
2-4- برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟....................................... 19 
2-5- نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی.................................................................... 20 
2-6- تغییر مداوم  دنیای رسانه ها.................................................................................................. 20 
2-7- ماموریت و هدف.................................................................................................................. 25 
2-8- تصمیم درباره بودجه تبلیغات................................................................................................ 25 
2-9- ارزیابی و انتخاب پیام............................................................................................................ 26 
2-10- تصمیم درباره رسانه............................................................................................................. 26 
2-11- ارزیابی اثربخشی تبلیغات.................................................................................................... 27 
2-12- اثربخشی تبلیغات................................................................................................................. 28 
2-13- ابعاد آثار مثبت منفی............................................................................................................ 28 
2-14-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات............................................................................................. 29
2-15- حوزه های اثربخشی تبلیغات.............................................................................................. 30 
2-16- ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی...................................................................................... 31 
2-17- مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری........................................................ 35 
2-18- مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن..................................................................................... 36 
2-19- مدل TAM ........................................................................................................................ 38 
13
2-20- بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات....................... 40 
2-21- کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ........................................................................... 51 
2-22- اقناع و نگرش...................................................................................................................... 53 
2-23- پروپاگاندا............................................................................................................................. 54 
2-24- پژوهش های انجام شده در جهان....................................................................................... 70 
2-25- پژوهش های انجام شده......................................................................................................
فصل دوم
ادبیات پژوهش
 
 ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
 ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
- ۱۴ بازديد
- ۰ نظر
