چهارشنبه ۲۷ فروردین ۰۴

پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)

پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)

پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم) پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم) پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم) پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم) مبانینظر

-------

پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)
پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2- ‏ادب‏ی‏ات‏ ‏و‏ ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏16
‏مقدمه‏ ‏16
‏1-2- ‏تعار‏ی‏ف‏ ‏جهان‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏18
‏1-1-2- ‏تعار‏ی‏ف‏ ‏هنرها‏ی‏ ‏سنت‏ی‏ ‏و‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏19
‏2-1-2- ‏مشخصات‏ ‏کل‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏20
‏3-1-2- ‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ ‏ها‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏21
‏4-1-2- ‏دسته‏ ‏بند‏ی‏ ‏رشته‏ ‏ها‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏21
‏5-1-2- ‏نقش‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏در‏ ‏توسعه‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏–‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏جامعه‏ ‏24
‏6-1-2- ‏اثرات‏ ‏تول‏ی‏د‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏بر‏ ‏اقتصاد‏ ‏مل‏ی‏ ‏25
‏7-1-2- ‏موقع‏ی‏ت‏ ‏جهان‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏30
‏8-1-2- ‏موقع‏ی‏ت‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏31
‏9-1-2- ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏34
‏10-1-2- ‏مصرف‏ ‏کنندگان‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏37
‏11-1-2- ‏رفتار‏ ‏خر‏ی‏د‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏گردشگران‏ ‏38
‏1-11-1-2- ‏گونه‏ ‏شناس‏ی‏ ‏خر‏ی‏داران‏ ‏40
‏2-11-1-2- ‏مع‏ی‏ارها‏ی‏ ‏انتخاب‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏توسط‏ ‏گردشگران‏ ‏41
‏2-2- ‏چارچوب‏ ‏کلان‏ ‏نظر‏ی‏ ‏45
‏1-2-2- ‏توسعه‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏اثرات‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏45
‏1-1-2-2- ‏اثرات‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏توسعه‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏بر‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏ ‏47
‏1-1-1-2-2- ‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏50
‏1-1-1-1-2-2- ‏انواع‏ ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏ها‏ ‏در‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏51
‏2-1-1-1-2-2- ‏تعر‏ی‏ف‏ SMEs‏ ‏53
‏3-1-1-1-2-2- ‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏در‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دست‏ی‏:‏ ‏55
‏2-1-1-2-2- ‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏افزا‏ی‏ش‏ ‏اشتغال‏ ‏56
‏3-1-1-2-2- ‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏افزا‏ی‏ش‏ ‏درآمد‏ ‏صنعتگران‏ ‏58
‏3-2- ‏مدل‏ ‏مفهوم‏ی‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏60
‏4-2- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏61
‏2- ادبیات و پیشینه تحقیق
‏ ‏مقدمه‏:
‏بنابر اعلام "سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل" (UNWTO‏)، به رغم بی ثباتیهای اقتصادی، آمار گردشگران بین المللی برای نخستین بار در سال 2012 از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است. ‏
‏همچنین پیش بینی ها حاکی از ‏ روند رو به رشد فعلی در سال‏های‏ ‏آتی‏ ‏دارد‏. گزارش این سازمان نشان می دهد آمار گردشگران بین المللی با 4 درصد افزایش از 996 میلیون نفر در سال 2011 به‏350 /1‏ میلیارد نفر در سال ‏2012‏ رسیده است‏. صنعت سفر وگردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از قویترین موتورهای رشد در هزاره جدید است (سازمان جهانی جهانگردی). با توجه به این رشد چشمگیر و اهمیت اقتصادی ، گردشگری ابزاری کارآمد برای دستیابی به توسعه ی اقتصادی و اجتماعی در مناطق مقصد به شمار می رود.
‏توسعه این صنعت به عنوان منبع ارزشمند ایجاد منافع اقتصادی متعدد از قبیل درآمد ارزی ، افزایش با ثبات فرصت های شغلی ، بهبود درآمد نیروی کار ، تنوع اقتصادی و رشد درآمدهای مالیاتی مناطق گردشگر پذیر شناخته شده است. بعلاوه توسعه گردشگری محرکی برای تنوع اقتصاد و توسعه سایر صنایع شده است. تا آن حد که می توان گفت در مقایسه با سایر اشکال توسعه اقتصادی ، افزایش آمد و شد گردشگران بهبود تقریبا سریع تری در سطح رفاه زندگی مردم بومی ایجاد می کند ( اپرمان ، 1996).‏ Oppermann
‏یکی از صنایعی که گردشگری می تواند بر آن اثرگذار باشد ، بخش صنایع دستی است. بهره وری صنایع دستی معمولا رابطه مستقیم با توسعه صنعت گردشگری دارد و در اغلب موارد این دو بخش مکمل یکدیگر در توسعه اقتصادی به شمار می آیند. تولید صنایع دستی برای بازار گردشگران به تنوع اقتصاد محلی کمک می کند. این مساله به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته مصداق بیشتری دارد (شفقتی و همکاران ،2013).

 

فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم صنایع دستی و هنرهای سنتی (فصل دوم)
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.