جمعه ۲۹ فروردین ۰۴

مبانی نظری وآميخته هاي بازاريابي سبز

مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز

مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز مبانینظریوپیشینهتحقیقآمیختههایبازاریابیسبزمبانینظریوپیشینهتحقیقآمیختهبازاریاب

-------

مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز
مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 97
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 97 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏بخش‏ ‏اول‏: ‏مبانی‏ ‏نظری‏ ‏16
‏1-2- ‏مقدمه‏ ‏16
‏2-2- ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏17
‏3-2- ‏مفهوم‏ ‏و‏ ‏تعار‏ی‏ف‏ ‏بازاریابی‏ ‏و‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏19
‏4-2- ‏مفاه‏ی‏م‏ ‏سبز‏ ‏مستتر‏ ‏در‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏23
‏5-2-‏استراتژی‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏و‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏23
‏6-2-‏آمیخته‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏25
‏1-6-2- ‏محصول‏ ‏سبز‏.................‏ ‏25
‏2-6-2- ‏قیمت‏ ‏سبز‏................‏ ‏26
‏3-6-2- ‏ترویج‏ ‏سبز‏ :‏............‏ ‏26
‏4-6-2- ‏توزیع‏ ‏سبز‏......................‏ ‏26
‏7-2- ‏عصرهای‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏27
‏8-2- ‏فرآیند‏ ‏سبز‏ ‏شدن‏ ‏29
‏9-2 - ‏پنج‏ ‏مورد‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏31
‏10-2- ‏سطوح‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏34
‏11-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏تجار‏ی‏ ‏35
‏12-2- ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏مفهوم‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏از‏ ‏چشم‌اندازها‏ی‏ ‏مختلف‏ ‏37
‏1-12-2- ‏چشم‌انداز‏ ‏محصول‌محور‏ ‏37
‏2-12-2- ‏چشم‌انداز‏ ‏هدف‏.....‏ ‏37
‏3-12-2- ‏چشم‌انداز‏ ‏استراتژ‏ی‏ ‏39
‏1-3-12-2- ‏استراتژ‏ی‏ ‏بازار‏ ‏سبز‏ ‏40
‏13-2- ‏عوامل‏ ‏تاثیرگذار‏ ‏در‏ ‏توسعه‏ ‏مفهوم‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏51
‏14-2- ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏اتخاذ‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏54
‏15-2- ‏روش‌های‏ ‏سبز‏ ‏شدن‏ ‏57
‏16-2- ‏تاثیر‏ ‏صاحبان‏ ‏منافع‏ ‏بر‏ ‏استراتژی‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏66
‏17-2- ‏چالش‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏67
‏18-2- ‏مزیت‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏68
‏19-2- ‏پیامدهای‏ ‏هزینه‏ ‏یا‏ ‏سود‏ ‏68
‏20-2- ‏روشها‏ی‏ ‏علاقمند‏ ‏کردن‏ ‏افراد‏ ‏به‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏69
‏21-2- ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏یک‏ ‏فلسفه‏ ‏رایج‏ ‏70
‏22-2- ‏مدل‏ ‏ترکیب‏ ‏بازاریابی‏ ‏سبز‏ ‏77
‏بخش‏ ‏دوم‏: ‏پیشینه‏ ‏تحقیق‏ ‏79
‏3-2- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏و‏ ‏تاریخچه‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏سبز‏ ‏79
‏1-3-2- ‏موفق‏ی‏ت‏ ‏سبز‏.................‏ ‏81
‏2-3-2- ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏سبز‏ ‏امروز‏ی‏ ‏82
‏4-2- ‏مدل‏ 3C‏ ‏اوهما‏ ‏86
‏5-2- ‏نتیجه‌‌گیری‏ ‏........................................................................................................................‏87
‏بخش اول: مبانی نظری
‏1-2- مقدمه
‏شاید‏ ‏کسی‏ ‏تصور‏ ‏نمی‌کرد‏ ‏که‏ ‏روزی‏ ‏بازاریابی‏ ‏علاوه‏ ‏بر‏ ‏سودآوری‏ ‏و‏ ‏فروش،‏ ‏نگران‏ ‏سلامت‏ ‏مصرف‏ ‏کننده‏ ‏نیز‏ ‏باشد‏. ‏اما‏ ‏پویایی‏ ‏و‏ ‏رقابت‏ ‏شدید‏ ‏و‏ ‏افزایش‏ ‏نگرانی‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏محیط‏ ‏زیست‏ ‏و‏ ‏همچنین‏ ‏مقررات‏ ‏دولتی‏ ‏و‏ ‏افزایش‏ ‏آگاهی‏ ‏مصرف‏ ‏کنندگان،‏ ‏شرکتها‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏آن‏ ‏داشت‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏سلامت‏ ‏جسمانی‏ ‏و‏ ‏روانی‏ ‏و‏ ‏پاکیزگی‏ ‏محیط‏ ‏مصرف

 

فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ مبانی نظری وآمیخته های بازاریابی سبز
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.