شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

ارزیابی کانال توزیع

ارزیابی کانال توزیع

ارزیابی کانال توزیع ارزیابی کانال توزیع ارزیابی کانال توزیع ارزیابی کانال توزیع پیشینهومبانینظریارزیابیکانالتوزیعپیشینهمبانینظریارزیابیکانالتوزیع

-------

ارزیابی کانال توزیع
ارزیابی کانال توزیع
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 0
قیمت: 42900 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه ‏ارزیابی کانال توزیع
‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ اعضا‏ی‏ کانال
‏توز‏ی‏ع‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی
‏ماه‏ی‏ت‏ توز‏ی‏ع‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی
‏هدف توز‏ی‏ع‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی
‏سفارش کالا
‏انباردار‏ی
‏سطح موجود‏ی‏ جنس‏ی
‏حمل و نقل کالا
‏مسئول‏ی‏ت‏ سازمان‏ی‏ توز‏ی‏ع‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ کالا
‏جر‏ی‏انات‏ توز‏ی‏ع
‏مشکلات و نارسا‏یی‏ها‏ی‏ شبکه توز‏ی‏ع
‏بخش دوم: ق‏ی‏مت
‏ق‏ی‏مت‏ و ابعاد آم‏ی‏خته‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ ق‏ی‏مت
‏تعر‏ی‏ف‏ ق‏ی‏مت‌گذار‏ی‌
‏اهداف ق‏ی‏مت‏ گذار‏ی
‏عوامل‌ موثر بر ق‏ی‏مت‌گذار‏ی
‏مقدمه
‏پروفسور مایکل پورتر ‏از دانشگاه هاروارد می گوید: شرکتی را که تنها در پی اندکی بهتر بودن از رقیبان است، نمی توان دارای یک راهبرد مستقل و پذیرفتنی دانست. ‏چنین شرکتی تنها کمی کارآمدتر است. اگر عملیات شرکت عالی باشد، می تواند چند صباحی آنرا پیشرو نگهدارد ولی بزودی دیگران به آن خواهند رسید یا حتی گذر خواهند کرد. از دید مایکل پورتر، شرکتی برخوردار از یک راهبرد ستبر و استوار است که تفاوتهای چشمگیری با رقیبان داشته باشد.
‏از آنجایی که امروزه شتاب رخدادها و دگرگونیها در بازارها رو به افزایش است، شرکتها برای ادامه پیروزمندانه راه، دیگر نمی توانند بر تجربه ها و یافته ها ی پیشین کسب و کار خود تکیه کنند.

 

فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  ارزیابی کانال توزیع  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت ارزیابی کانال توزیع روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ ارزیابی کانال توزیع
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.