شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی

توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی

توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی پیشینهومبانینظریتوسعهگردشگریبادیدگاهراهبردیپیشینهمبانینظری

-------

توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی
توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 72 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏2-1-‏گردشگر‏ی‏ ‏7
‏2-2- ‏تاریخچه‏ ‏گردشگری‏ ‏7
‏2-2-1- ‏عهد‏ ‏باستان‏ ‏7
‏2-2-2- ‏قرون‏ ‏وسط‏ی‏ ‏8
‏2-2-3- ‏رنسانس‏ ‏9
‏2-2-4- ‏انقلاب‏ ‏صنعت‏ی‏ ‏9
‏2-2-5- ‏جهانگرد‏ی‏ ‏نو‏ی‏ن‏ ‏10
‏2-3- ‏انواع‏ ‏گردشگری‏ ‏10
‏1-‏ ‏گردشگری‏ ‏تندرست‏ی‏ (‏گردشگری‏ ‏سلامت‏)‏ ‏10
‏2-‏ ‏گردشگری‏ ‏درمان‏ی‏ (‏گردشگری‏ ‏سلامت‏)‏ ‏10
‏3-‏ ‏گردشگری‏ ‏پزشک‏ی‏ (‏گردشگری‏ ‏سلامت‏)‏ ‏10
‏4- ‏گردشگری‏ ‏ورزشى‏ ‏11
‏5- ‏گردشگری‏ ‏ماجراجو‏یی‏ ‏11
‏6- ‏گردشگری‏ ‏کشاورز‏ی‏ ‏11
‏7- ‏گردشگری‏ ‏مجاز‏ی‏ ‏11
‏8- ‏گردشگری‏ ‏ز‏ی‏ست‏ ‏مح‏ی‏ط‏ی‏ ‏11
‏9- ‏گردشگری‏ ‏فروشگاه‏ ‏کتاب‏ ‏11
‏10- ‏گردشگری‏ ‏آموزش‏ی‏ ‏12
‏11- ‏گردشگری‏ ‏آثار‏ ‏باستان‏ی‏ ‏12
‏12- ‏گردشگری‏ ‏تفنن‏ی‏ ‏12
‏13- ‏گردشگری‏ ‏فراگ‏ی‏ر‏ ‏12
‏14- ‏گردشگری‏ ‏دائم‏ی‏ ‏12
‏15- ‏گردشگری‏ ‏سفر‏ی‏ ‏12
‏2-4- ‏توسعه‏ ‏پایدار‏ ‏گردشگری‏ ‏15
‏2-5- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏اوقات‏ ‏فراغت‏ ‏،تفر‏ی‏ح‏ ‏وجهانگرد‏ی‏ ‏22
‏2-6-‏ارتباط‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏واوقات‏ ‏فراغت‏ ‏23
‏2-7- ‏گردشگری‏ ‏و‏ ‏اهمیت‏ ‏آن‏ ‏23
‏2-8-‏گردشگر‏ی‏ ‏و‏ ‏آثار‏ ‏آن‏ ‏24
‏2-8-1- ‏آثار‏ ‏اقتصادی‏ ‏جهانگردی‏ ‏24
‏2-8-2- ‏آثار‏ ‏اجتماعی‏ ‏و‏ ‏فرهنگی‏ ‏25
‏2-8-3- ‏آثار‏ ‏محیطی‏ ‏26
‏2-9- ‏اجزاء‏ ‏و‏ ‏عناصر‏ ‏صنعت‏ ‏گردشگری‏ ‏28
‏2-10- ‏گردشگر‏ ‏35
‏2-11‏- ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏36
‏2-12‏- ‏ویژگی‌های‏ ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏37
‏2-13‏- ‏انواع‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏37
‏2-14‏- ‏رو‏ی‏کرد‏ ‏ها‏ی‏ ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏39
‏2-15‏- ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏گردشگری‏ ‏41
‏2-16‏- ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏استراتژ‏ی‏ک‏ ‏42
‏2-17‏- ‏مدل‏ ‏مفهومی‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏استراتژیک‏ ‏گردشگری‏ ‏منطقه‏ ‏43
‏2-18‏- ‏مراحل‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏استراتژیک‏ ‏45
‏2-19‏- ‏ماتریس‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏استراتژیک‏ ‏کمی‏ (QSPM)‏ ‏57
2
‏2-20‏- ‏روستا‏ ‏62
‏2-21‏- ‏انواع‏ ‏روستا‏ ‏از‏ ‏نظر‏ ‏سکونت‏ ‏گاهی‏ ‏63
‏2‏-1-گردشگری
‏واژه ((توریسم ))از دوبخش ترکیب یافته است :‏((تور)) به معنای سفر ،گشت،مسافرت، سیاحت، و((ایسم)) ،پسوندی که اشاره به مکتب یا اندیشه ای فلسفی ،مذهبی ، سیاسی ،ادبی وغیره دارد. بنابراین توریسم یعنی مکتبی که پایه فکری آن سیاحت وگردشگری است.
‏ریشه یونانی این واژه ((توریست)) است که از یونان به اسپانیا ، سپس به فرانسه واز آنجا به انگلیس واردشده است. در قرن 14میلادی ، tour‏ به معنای ((نوبت)) یا ((دوره خدمت)) در قرن 15به معنای ((حرکت دورانی)) ودرقرن17 به معنای ((مسافرت کردن به اطراف )) به کارمی رفت ودرقرن 18و19 کلمات ((توریسم))و((توریست)) از آن گرفته شد. توریسم نه تنها درزبان های فرانسوی وانگلیسی ،بلکه در اکثر زبان های زنده دنیا بااندکی اختلاف درتلفظ ،مفهومی مشترک دارد. در زبان فرانسه تور علاوه بر ((نوبت)) ،به مفهوم ((حرکت)) ،((مسافرت)) و((گردش))نیزمی باشد، خواه این گردش به دور دنیاویاحرکت به دور محوری باشد. ‏(شاهد ،‌1388،ص 9)

 

فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.