فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد

-------

فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 143
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 143 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وفلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد
فصل دوم پیشینه پژوهش
2-1- مقدمه............................................................................................................................
2-2- مبانی نظری.....................................................................................................................
2-3- فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده.................................................
2-4 –منابع برنامهاموزش علوم در کشور ایران.......................................................................
2-5- اهداف کلی در برنامه قصد شده.....................................................................................
2-5-1- دانسته های ضروری در برنامه قصد شده..............................................................
2-5-2- مهارتهای ضروری.................................................................................................
2-5-2-1- مشاهده..........................................................................................................
2-5-2-2-جمع آوری اطلاعات........................................................................................
2-5-2-3-برقراری ارتباط.................................................................................................
2-5-2-4-اندازه گیری....................................................................................................
2-5-2-5-کاربرد ابزار........................................................................................................
2-5-2-6-پیش بینی و فرضیه سازی.................................................................................
2-5-2-7- مفهوم تفسیر یافته ها و نتیجه گیری ................................................................
2-5-2-8- طراحی تحقیق...................................................................................................
2-5-2-9 مهارت های ذهنی برنامه قصد شده ...................................................................
2-5-3- هدف های دانشی برنامه قصد شده........................................................................
2-5-4- نگرش های ضروری.............................................................................................
2-5-4-1- هدف های نگرشی در برنامه قصد شده............................................................
2-6- اهداف کلی و اهداف جزیی به تفکیک دروس..............................................................
2-6-1- چک لیست جمع بندی اهداف کلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده ................
2-7 - ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده.............................................................................
2-8 - فعالیتهای یاددهی -یادگیری از دیدگاه برنامه قصد شده...............................................

- ۷ بازديد
- ۰ نظر